zup?!

Vad händer världen??
haha vad står det till med folket? allt bra som det ska vara? aaaråå klart det är, söndag dag som denna, ska laga lite go mat och njuta av den sköna dagen som vissa andra inte gör :)
Taggar snart, 3e oktober så lämnar vi detta bittra land,

BACK TO THE FUTURE !!
Jag och vince ska resa ca 10 timmar in i framtiden i 6månader och bara soooofta,
Tokyo here we go..

vad händer med ert "annat folk" hahaha, folk är inte så glada här, vadå varför skulle man inte, jag drar om mindre än en månad och jag vill ha roligt tills jag drar lix, med roligt folk såklart !! men folk är inte alltid så glada här vilket gör att moden faller hahaha..

oh well här har jag en sjukt härlig låt..

Bunny Mack - Let Me Love You






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0