Polisen?

hahaha asså. vad händer med samhället?
Har tröttnat på det här svineriet ifrån vårt land och deras små lagar och allt skit som händer som staten inte har en blekaste om vad dom gör, idioter..

tror att staten har nått emot folk som vill ta sig upp ifrån skiten dvs maskrosbarn, dom som har haft skit i sin uppväxt och senare vill bli nått i livet, och bara ge dom mer besvär och bekymmer, förstår mig inte riktigt varför, vadå är det bara för jag framfår som en "rebell" för jag gör det jag gör bäst?!
JAG personligen gör inget för att va "utanför" samhället, dvs jag har gått skolan alla dessa år som jag har levt, har tagit studenten och har jobbat arslet av mig hela sommaren och försökt fixa mina räkningar så jag ej hamnar hos kronefogden, OCH jag ska ta iniativet att plugga vidare! ska Fucking åka till tokyo och plugga!! precis va samhället beger mig att göra för att komma nånstans, fixa det där fräsha jobbet och cashen. men samtidigt vill jag ha roligt på sidan medans jag gör allt som dom säger att jag ska göra. Älskar mitt liv gör det jag gör bäst, träffar nytt folk har roligt, och jag gör min plikt i samhället, men dom vill ändå ha mitt fucking piss i en burk,

BURN BABYLON!

Jag postar inte den här låten för jag ska påpeka mig som en "gangster" nej har inget med det och göra, det är inte heller min grej jag ska göra min plikt OCH ha roligt på sidan, utan några bekymmers!!


Kommentarer
Postat av: T

Jag tycker fan att du är as ball och riktigt riktigt cool. Har bara läst din blogg, men du verkar vara en jävligt kul och skön typ å va med!:D

2009-09-18 @ 19:02:56
Postat av: Nickie

hahaha jaså. trevligt där :)

2009-09-19 @ 19:28:58
URL: http://nikkurasu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Word up bro, pissa på dom ist för fan, judar som anklagar/sätter dit folk för saker de inte ens gjort. Människor som är sådana i sätt har i regel ofta blivit mobbade i barndomen. som sedan beslutat sig för och ge igen genom att utöva sin makt fel bara för att hororna kan!

2009-09-22 @ 12:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0