A-YO

Its friiiday, and you already know what we gonna do !

GODMORGON SVERIGE !!
visst är det en härlig dag!? bortsätt ifrån vädret men det tar vi sen..
Mår bra nu , snart lön snart studenten snart slut !!! FLIPPA !!
Bjudna på feeest och grejjer, chillar med Micke nu på morgonen sådär lyssnar på TYNGSTA LÅTEN 09 !!
Freaking Redman och Methhod man asså. god damn fucking damn, skiter i ska se dom den 5e juni asså. kan ej missa den här chansen.

redman n´method man



Grovt asså.
Aa sen lite gear jag vill haffa innan min Student då.
bortsett ifrån det andra innan, haha

MORE STUFF!

La cap

Den här kepsen är den cleanaste kepsen jag har sett på läääänge omfg, samma som meth använder i videon ovanför

omfg

omfg
sen ett par feeeta Air max 90or

Airmax90


Aight  ! allt jag hade att säga nu..

HOLLA AT YA BOI !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0